24 października 2014

A'la Tiramisu

Weekend, weekend można sobie pofolgować ;) Moja propozycja to pyszny deser a'la tiramisu. 





Na 4 porcje

SKŁADNIKI:                                                                                                                                   

  • paczka biszkoptów
  • 1 duża śmietana kremówka 30% lub 36 %
  • 2,5 łyżki cukru pudru
  • 1 opakowanie serka mascarpone
  • 4 banany
  • 4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • ok. 2 kieliszki ulubionego likieru


WYKONANIE:                                                                                                       

  1. Śmietankę kremówkę ubiajamy na sztywno z cukrem pudrem,
  2. Ubitą śmietankę mieszamy z serkiem mascarpone,
  3. Parzymy kawę z czterech łyżeczek i dolewamy do niej ulubionego likieru (może być też koniak),
  4. Biszkopty maczamy w mieszance kawowo-likierowej,
  5. Banany kroimy w plasterki
  6. Układamy warstwami w dużym kubku lub innym nieco wyższym naczyniu.
  7. Opcjonalnie posypujemy wierzch startą gorzką czekoladą.
U mnie warstwy : Nasączone biszkopty, kremówka, banany i od początku....




Kaloryczności nie podaję, bo się wystraszycie ;)

25 komentarzy:

  1. Mmm, daj słoiczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi ochota przyszła na takie cudeńko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku.. i w takich chwilach dietę szlag trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mm i jak ślicznie podane, muszę wykonać swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda tak pysznie *_*
    Ale niestety (albo i stety) do sklepu mi dziś nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:34

    Kusi ale nie nie to nie dla mnie jeszcze się upiję :D ha

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to pysznie wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pyszności i w dodatku pomysłowo podane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepysznie ;D mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  10. tiramisu moge jesc 24h:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale narobiłas mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz. Jeju jakie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda apetycznie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty niedobra Ty! Takiego apatytu mi od rana narobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj lubię takie przysmaki, kiedyś co weekend kombinowałam z takimi deserami, a teraz jak pracuję też w weekendy to już średnio mam czas, a z kolei w wolne zwyczajnie mi się nie chce. Ale chętnie wypróbuję jak znajdę w sobie siły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj mniamm.. aż mi ślinka cieknie ;)
    Fajny pomysł na pucharki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę wypróbować!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...