21 września 2014

Spotkanie blogerek Gdynia 2014 - Biomed

Gdy Ci się bardzo nie chce, a łóżko jest nam bliższe niż cokolwiek. Zawsze wtedy rusz tyłek i idź na tą imprezę, spotkanie, czy pogaduchy. Gwarantuje będzie dobra zabawa....
Im mniej się spodziewasz tym więcej może Cię zaskoczyć. Ta zasada sprawdziła się i w tym przypadku.

6 wrzesień 2014

Zupełnie na luzie wsiadłam w samochód i pognałam na mały spęd blogerek organizowany przez Gosię i salon Biomed w Gdyni. Wizyta w Trójmieście raz w miesiącu musi być ;)




Z pozoru niewielki salon kosmetyczny, mieszczący się w małym budyneczku, w środku prezentował się bardzo przyzwoicie. Schludnie i przejrzyście , każde pomieszczenie przeznaczone jest do innego typu zabiegów. Miejsce tworzy klimat odprężenia, a panująca w nim domowa atmosfera każdemu przypadnie do gustu. Oprowadzała i opowiadała Marlena. Tak na marginesie świetna babeczka, której nie można nie lubić. Szkoda, że tak daleko, bo chyba w końcu zaczęłabym odwiedzać kosmetyczkę regularnie.






Motywem przewodnim spotkania były kosmetyki, no a jakże inaczej. Swoje produkty przedstawili nam Pierre Rene i Vipera.Cosmetics.  No nie ukrywam, że mnie najbardziej zainteresowały te pierwsze.  Zaskoczeniem było, że siedziba mieści się o rzut beretem ode mnie :D
Dziewczyny z Vipery za to tworzą świetne makijaże. Miały być dwie prezentacje, a było chyba z 6 ;)

Pierre Rene
Mazianie, czyli to co lubimy najbardziej :D Gosia i Ja 
Ja, Mymixoflife, Pirelka
Pati, Dorota
Od prawej: Marta, Dorota, Pati, Rubinowy kot
Plumka
Pierre Rene









Kącik lakierowy Vipery









Każda uczestniczka jak dla mnie wyjątkowa:

Gosia - http://www.swiat-recenzji.pl - Kruszyna taka, a potrafi wiele zdziałać. Ambitnie dąży do rozwijania swoich pasji.
Monika - http://mymixoflife.blogspot.com - Paznokcie i tysiąc pomysłów na ich zdobienie to jej świat. Prowadzi fajny eksperyment, który wielu pewnie zaskoczy :)
Patrycja - http://www.patii.pl - Makijaże, wizaż - cuda
Agata - http://rubinowy-kot.blogspot.com - Onieśmiela wzrostem i zachwyca włosami.
Dorota - http://codziennosckobiety.blogspot.com - Kobitka, która szpilek się nie boi, a w sukienkach jej do twarzy.
Marta - http://mojekosmetykimojswiat.blogspot.com - Nietypowa uroda, której zazdroszczę. Najbardziej to tych mega długich rzęs.
Marlena - http://pluumkaopisuje.blogspot.com - Z czerwienią na ustach jej do twarzy.
Iza - http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com - Cichutka, malutka z ciętym językiem ;)
No i ja łamaga nadzwyczajna, kopiąca tą samą butelkę dwa razy  ;)

A te wszystkie zdjęcia wykonane są przez nie zastąpionego Wojciecha Śniateckiego.


Upominki też były :) Zawsze miło coś dostać, nikt mi nie powie, że NIE.













18 komentarzy:

  1. Było wspaniale, poszłabym raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie było super i było miło Cię poznać :);* Mam nadzieję, że spotkamy się na następnym :) Dziękuję za komplement :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kruszyna taka, a potrafi wiele zdziałać. Ambitnie dąży do rozwijania swoich pasji."

    Nie wiem czemu ale to chyba najlepszy komplement jaki ostatnio czytałam *.*
    Było genialnie i to nie pewnie ostatni raz ;) Jeszcze mam pomysły ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich wspaniałych spotkań! ;) Za miesiąc sama będę brać w jednym udział, myślę że bardziej kameralnym ale to nie znaczy, że nie może być równie miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne upominki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za spotkanie, było super ! Miło było Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. hAHA zapraszam :) Boję się jedynie o rachunek jaki mi wystawisz za taką trasę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne spotkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery z Pierre Rene. Świetna fotorelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że spotkanie Wam się udało! :) Nie ma to jak miło spędzony czas w gronie innych blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety gnębienie nie było miłe.. Świetne miejsce na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że to drugi koniec Polski, bo chętnie też bym się kiedyś z Wami spotkała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To mnie skwitowałaś :P
    Ale było fajnie, oby na tym się nie skończyło :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spotkanie! Mam nadzieję, że i mnie uda się kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu w Trójmieście...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...