09 maja 2014

Rossmannowskie lakiery - 49%

Przed nami ostatnie już dwa dni promocji - 49% . Pragnienie mnie naszło na lakiery do paznokci. Na półkach zrobiono spustoszenie, ale udało mi się kilka buteleczek wybrać.




JEDEN Wibo Celebrity Nails - 5 So Classy CENA: 3,16 zł
DWA Astor  Lycra Perfect Stay Gel Shine - 303/250 Rojo Passion CENA: 12,74 zł
TRZY Lovely Gloss Like Gel - 237 CENA: 2,90 zł
CZTERY Wibo glamour nails - 7 CENA: 3,57 zł
PIĘĆ Wibo Extreme nails - 190 CENA: 1,52 zł
SZEŚĆ Manhattan Yeay&Yang - 31 CENA: 2,54 zł
SIEDEM Maybelline Forever Strong - 19 CENA: 8,77 zł





Ceny są kuszące i to bardzo. Nie jeden lakier w chińskim markecie kosztuje więcej. Chyba skoczę do innego Rossmanna i poszukam jeszcze Wibo Extreme nails i Manhattan Yeay&Yang. Za te parę groszy żal nie brać ;)

Jak tam Wasze łowy?

26 komentarzy:

  1. Śliczne lakiery ! Ten pierwszy jest mega ;) Pokazuj go na paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo lakierowe :) 2 i 3 mam nadzieję, że pokażesz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną kolekcję sobie sprawiłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:35

    W moim guście są 3 i 7

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero dzisiaj się wybieram, :( pewnie resztki resztek zostało! Gratuluje Ci twojej upolowanej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy. W moim Rossmannie zostały tylko te kolory,których akurat mam pod dostatkiem.Nie było w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też skusiłam się na kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 5 i 6 są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z tej promocji w ogóle nie skorzystałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prawie nic nie kupiłam z lakierów ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam dzisiaj... powitały mnie pustki, ale na szczęście znalazłam jeden jedyny, ostatni (już potem nawet nie patrzyłam na cene i markę, byle kolor był ten) lakier miętowy :) fuks jak diabli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ceny co niektórych bardzo niskie - ja zakupiłam tylko 3 lakiery ale jutro może jeszcze na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ide dziś może jeszcze coś się uchowalo :)) w naturze jest tez promocja na lakiery :) kupujesz jeden a drugi masz gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle się zaopatrzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten brąz z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo ja 1,5 za lakier to niezła cena :D Muszę wpaść do Rossa póki czas i pobuszować w pozostałościach :P

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne lakiery wybrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam Celebrity Nails Pink Candy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zastanawiałam się czy wsiąść so classy czy pink candy :P

      Usuń
  20. Ja zwariowała i nabrałam 21 lakierów. Już było ich niewiele ale i tak coś udało mi się złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności! :) Też skorzystałam z promocji :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...