31 grudnia 2013

Koniec starego i początek nowego :)

Nie... nie mam jakiegoś olśnienia i nie zaczynam nowego życia.  Czas płynie nieubłaganie i po raz kolejny stajemy się o rok starsi.  Wypadałoby w tym momencie postawić sobie jakieś cele. Moja osoba nie zawsze jednak robi to co wypada, a raczej zawsze  coś  po nie w czas......

Cele na 2013 rok zostały wypełnione niespełna w połowie. Zaczęłam się lepiej odżywiać, ale słodycze gościły u mnie częściej niż raz w tygodniu. Napoje gazowane za to w całości odrzuciłam i wcale za nimi nie tęsknie.  Ruszam też się więcej i częściej auto idzie w odstawkę. Wymusiły to na mnie korki na mieście w godzinach powrotu z pracy. Z dzieckiem nie miałam czasu więcej się bawić, ale odkąd poszedł do przedszkola jest zadowolony, a i rodzice mają poczucie, że zapewnili mu więcej rozrywki. Rytuały kosmetyczne jakie sobie wprowadziłam nie odbywały się w wyznaczonych dniach, ale były na pewno często i weszły mi w nawyk. Z tymi sobotami i wieczorami z małżem to bywało różnie. Na pewno jednak czasu więcej ze sobą spędziliśmy niż w poprzednim roku. Zapiski w kalendarzu nie skończyły się tym razem na lutym. Raz na kilka dni przypominam sobie o nim i wszystko zostaje uzupełniane. Kasa na wakacje poszła na remont. Makijaż i zdobienie paznokci nadal na dość niskim poziomie niestety. Książkę przeczytałam ale jedną w roku, a nie tak jak planowałam jedną w miesiącu. Jedyny cel, który został wypełniony w 100% to co miesięczna nagroda dla fanów :)

Dlatego też nie stawiam sobie konkretnych zadań i nie składam obietnic. Trudno mi jest wypełnić dobrze założenia tygodniowe, a co dopiero roczne.

Postanawiam po prostu być coraz lepszym człowiekiem !

A Wam kochani życzę by 2014 rok przyniósł spełnienie marzeń  i dużo radości. Rzućmy nieszczęścia 2013 roku w niepamięć :)



15 komentarzy:

  1. piękne postanowienie! i tego życzę i Tobie i sobie i wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęsliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęśliwego! :)

    nieszczęścia won! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc Szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego kochana :)

    I wytrwałości w postanowieniach tych mniejszych i tych większych. Nie tylko na początku roku, ale przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest najlepsze postanowienie noworoczne, które łatwiej spełnić. Wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam nadzieję i życzę Ci tego, by wszystkie zmiany i bycie lepszą osobą się spełniło! :)
    I także chciałabym zapomnieć te nieszczęścia z 2013 roku.. było ich zdecydowanie za dużo.. i '13 okazał się tym pechowym- bynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego dobrego w nowym roku kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:04

    Życia nie da się zaplanować ;) Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:54

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oczywiście wytrwałości w postanowieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję jednak, że chociaż część udało się spełnić! I życzę wszystkiego dobrego w tym 2014 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie stawiam sobie celów na ten Nowy Rok. Zawsze z ich realizacją średnio mi wychodzi.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. JA już od dawna nie stawiam sobie celów bo rzadko kiedy połowę się spełnia :) Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...