05 grudnia 2013

Cudo odświeżające włosy - puder w spray'u got2b

Nienawidzę sytuacji  - Wstaję rano i z przerażeniem patrzę w lustro ! Przyklapnięte, tłuste włosy.......
..., a przecież wieczorem było jeszcze wszystko ok ! Czasu mało, więc zostaje przylizać, upiąć i przeżyć ten dzień w nadziei, że nikt nie zauważy. Zbawieniem jest wtedy deszcz, bo przecież można powiedzieć, że się zmokło ;)
Niedawno w moje łapki trafiło jeszcze jedno zbawienie.

PUDER DO STYLIZACJI  GOT2B VOLUMANIA - BIG VOLUME PUSH UP

Producent : Schwarzkopf
Pojemność: 200 ml
Cena: 20,00 zł
Do włosów : wymagających objętości

Bądź ekscytująco seksowna z pierwszym pudrem do stylizacji Got2b odświeżającym objętość. Natychmiast odświeża i podnosi płaskie włosy, nadając im seksowną objętość i wyjątkową teksturę.
Wstrząśnij bardzo starannie przed użyciem. Krótkimi seriami rozpylaj puder na suche włosy, bezpośrednio u ich nasady. W trakcie aplikacji potrząsaj pojemnikiem przed każdorazowym naciśnięciem dyszy. Następnie palcami wmasuj puder u nasady włosów, aby dodać im uwodzicielskiej objętości i seksownego stylu. 

Skład: Isobutane, Alcohol denat., Oryza Sativa Starch, Butane, Propane, Parfum, Benzyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Alpha-Isomethyl Ionone.




OPAKOWANIE

Opakowanie jak widać typowe dla produktów do stylizacji. Przynajmniej mi kojarzą się one zawsze z lakierami, czy piankami do włosów.   W transporcie połamała się nakładka niestety.


ZAPACH

Zapachem to ja jestem bardzo zaskoczona. Spodziewałam się duszącej woni lakierowej, a tu coś pomiędzy słodką wisienką, a truskawką.

DZIAŁANIE

Puder ma za zadanie unieść włosy od nasady nadając im efekt push up. Moje włosy po umyciu i wysuszeniu same z siebie są uniesione i puszyste, więc do tego celu ten produkt mi się nie przyda.
Drugim zadaniem pudru jest odświeżenie fryzury. I tu sprawdził się świetnie ! Poczekałam, aż włosy będą przetłuszczone i klapnięte. Spryskałam je jedynie u nasady i lekko wtarłam. Jedna sekunda i włosy wyglądały jak poprzedniego dnia.  Nieprzyjemne uczucie tłustości minęło, wygląd się poprawił. 


                             
          Pierwsze przed, a drugie po. Jest różnica, prawda?

Nigdy nie wierzyłam w tego typu rzeczy. Nie używałam nawet tych sławnych suchych szamponów, bo nie chciało mi się męczyć z wyczesywaniem tego pyłku. Przy tym pudrze go nie ma całe szczęście, a przynajmniej na moich włosach go nie zauważyłam, a najjaśniejszych nie mam.  Bardzo się cieszę, że dane mi było testować ten puder :)


* Testowanie sponsorowane przez drogerię internetową Uholki.

30 komentarzy:

  1. widać dużą różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rónica jest mega duza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście efekt świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt, różnica jest duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście jest różnica:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica ogromna, choć coś się sprawdziło.. Swoją drogą bardzo ładna jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, czytałam komentarz o 3 w nocy i o mało z kibelka nie spadłam :P

      Usuń
    2. Ojj tam.. Każdemu należy się trochę miłych słów! :D

      Usuń
  7. nigdy nie miałam takiego kosmetyku ale po zdjęciach widać, że dział

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Pierwsze myślałam ze to lakier, ale działanie nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. puder do włosów... nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkt, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt świetny ja jednak za tego typu produktami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie odświeżył fryzurę! Produkt zdecydowanie wart uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie różnica jest widoczna, muszę go sama przetestować:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt. Muszę wypróbować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać dużą różnice. Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. przydaloby mi sie to cudo bo musze codziennie myc glowe i jest to dosc uciazliwe :/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! efekt widzę fantastyczny! Musze go wypróbować!
    A recenzja BB Maybelline pojawi się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny efekt. Może kiedyś go wypróbuję. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę niesamowita różnica ;O

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam wolę umyć moje 2 cm włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jak najbardziej widać różnicę :D Ja nie używam takich specyfików, ponieważ często noszę czapki. Po pewnym czasie i tak bym sama sobie je spłaszczyła

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha tak spoglądam jeszcze raz na ten post.. i po pierwsze: wyglądasz jakbyś normalnie włosy umyła i po drugie: wyglądasz na tym ostatnim zdjęciu jak ta taka złośnica z Muminków. No dobra.. masz o wiele zgrabniejszy nos :D
    Tak to naturalny kolor, tylko każde ze zdjęć ma przekłamany kolor, najbardziej naturalny to chyba na tym zdjęciu z aparatem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaskoczyłąś mnie tym produktem.Widać,ze działa,.

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie widać różnicę, a nie spodziewałam się :) I takie piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...