17 grudnia 2013

Co kryje Ciastek ?

Pamiętam jak dziś święta Bożego Narodzenia sprzed lat......
Cała rodzina zjeżdżała się na wieś do dziadków. Dorośli pomagali zastawiać stół, a dzieciaki z niecierpliwością wypatrywały pierwszej gwiazdki. Musowo musiało być 12 potraw. Wszystkie wcześniej wspólnie przygotowywane.Wiele radości sprawiało mi lepienie pierogów z babcią i podjadanie masy do ciasta. Przed kolacją najstarszy z rodziny zaczynał dzielić opłatkiem. Życzeniom nie było końca.
Po 10 minutach jedzenia wierciliśmy się na krzesłach w oczekiwaniu na prezenty, czas się dłużył i dłużył, a Mikołaj nie chciał przyjść... w końcu ktoś pukał, a na nas padał blady strach.. Wchodził do pokoju brodaty jegomość w czerwonym kubraczku i zawsze wyglądał jakoś tak znajomo...pomijając fakt, że miał na ręku zegarek dziadka :P Recytowaliśmy wcześniej wyuczone wierszyki, a w zamian dostawaliśmy wielką pakę z tak ciekawą zawartością, że nawet gdy rodzice krzyczeli "Cholery ...spać !!!!" nie pomagało.  Puzzle z Myszką Mickey potrafiłam układać przez całą noc.
Klimat tych świąt jest dla mnie niepowtarzalny ! Nie potrafię go jednak poczuć od ładnych paru lat. Gdy jest się dorosłym nie wygląda to już tak pięknie. 
Zawsze jednak pozostają wspomnienia i pragnienie, by nasze dzieci też mogły mieć podobne.

Moje wspomnienia najczęściej przywołują zapachy. I tak oto imbirowy zestaw od the Body Shop przywołał u mnie choć część świątecznego nastroju :) Ledwo otworzyłam puszkę, a imbirowy aromat rozniósł się po całym mieszkaniu.


A co kryje Ciastek?




Żel pod prysznic - 250 ml


Mydełko w kształcie serca


Masło do ciała - 50ml


Peeling do ciała - 75 ml



Recenzje poszczególnych kosmetyków będziecie mogli przeczytać już wkrótce.  

Jeśli nie macie jeszcze prezentu dla kogoś to polecam ten zestaw. Kandyzowany imbir na pewno zauroczy i przywoła świątecznego ducha.

46 komentarzy:

  1. mi się najbardziej podoba sama puszka - idealna na pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łezka w oku się kręci na takie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wąchałam ten zapach w TBS, jakoś mnie nie porwał. Świąteczna żurawina zdecydowanie bardziej mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta puszeczka jest genialna, zawartość oczywiście też, ale i tak najbardziej podoba mi się to opakowanie <3
    Zapachu jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki zestaw bym przytuliła z chęcią do serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno puszka jak i zawartość mocno kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puszka jest super. Właśnie na ciasteczka i byłam święcie przkonana, że to post o ciasteczkach, a tu taka niespodzianka! Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wygląda ciastek z zawartością :) czekam na recenzję bo Honeymania mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nazwa firmy to ECO hysteria- ale byłaś blisko ;))

      Usuń
    2. Ale w sumie to mnie rozbawiłaś, a miałam taki nudny dzień :D Miła pomyłka :D

      Usuń
  12. Genialny wstęp do posta! No i zachwycił mnie ten ciastek, oryginalne pudełeczko :D Czekam na rencenzje, jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutki zestaw, gdybym miała taką puszkę to byłabym chyba nieziemsko szczęśliwa ;) Uwielbiam ciekawe opakowania, mam tego wszystkiego w domu trochę ale i tak jeszcze dokupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A kto nie czeka na prezenty wiercąc się na krześle, ja do dnia dzisiejszego czekam niecierpliwie na prezenty :-)

    Ciastek piękny, chciałabym mieć taką puszkę, idealna na biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw :) sama chętnie bym taki chciała zobaczyć pod choinką :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię produkty Body Shop - pachną wyjątkowo. Faktycznie idealne na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:32

    Imbir - cudowny zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny ciastek! A zapach musiał być niewyobrażalny.. ah. Gdybym ja takiego ciastka otwierała... tuż po Wigilijnej kolacji mm! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny zestaw na prezent, jestem ciekawa wszystkich tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  20. Puszka chyba mi się najbardziej spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, genialna puszeczka :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe masz wspomnienia:) U mnie było podobnie tylko Mikołaj podrzucał akurat paczki gdy wybiegaliśmy sprawdzić czy jest już pierwsza gwiazdka:) Mam nadzieję, że moje dzieci też będą miały tak wspaniałe wspomnienia:)
    Świetny ten ciastek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Is it okay to reference part of this on my website if I post a link back to this site?
    jeux de bubble

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciastek bardzo mi się podoba. A co do wigilii, ja mam inne wspomnienia, ale juz takich wigilii nie bedzie. Żal mi tego że syn będzie miał już zupełnie inne wspomnienia niż ja. Że bedzie się dziwił jak zrobił to ostatnio, gdy bedę mu opowiadać że kiedyś jedliśmy z jednego talerza. I zgadzam się świeta gdy jest się dorosłym nie są juz takie magiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy miał swoją łyżkę i na każde danie jeden półmisek przypadał:). Pod twoim pytaniem na blogu umieściłam linka żeby ci tu nie spamować, bo kiedyś to opisywałam:)

      Usuń
  25. kusi mnie ten zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach musi być wspaniały (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Oryginalny pomysł na prezent. Fajna jest ta puszka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten ciastek jest na mojej liście marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć, zostałaś nominowana do Liebster blog award.. szczegóły tutaj: http://wcieniumody.blogspot.com/2013/12/nominacja-do-liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny zestaw, puszkę można jakoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciastek,jak i zawartość wprost do schrupania :p

    OdpowiedzUsuń
  32. zdrowych wesołych świąt
    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw! Rzeczywiście już nie patrzymy na święta tak beztrosko jak kiedyś. Wraz z wiekiem przybywają większe obowiązki, więcej zmartwień i ta atmosfera gdzieś umyka. Jednak miło usiąść z rodziną przy wigilijnym stole podzielić się opłatkiem, zjeść i powspominać.
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja do tej pory jeżdzę na święta do dziadków na wieś. Zapach tych produktów musi być obłędny-szkoda że nie miałam okazji ich jeszcze przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam te zestawy z TBS ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...