15 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach - Bell Glam Wear neon colour

Wiem...wiem... post miał pojawić się wczoraj...
troszkę zaspałam... ale lepiej późno niż wcale.....

Bell Glam Wear neon colour

Kolor: 05 zielony neonowy
  Producent :Bell
Pojemność:  10 g/r
  Cena: ok. 10,00 zł

Kolejny lakier Bell w akcji Maliny. Tak jakoś się złożyło, że wybierałam wśród kolorów, a na firmy nie patrzyłam.
Kolor typowy na lato - neonowa zieleń, ładnie się błyszczy do samego końca.
 Miałam  nieco problem z malowaniem. Pędzelek jest dosyć "tępy" i dosyć wąski. Lakier z racji swojej gęstości nie chciał za bardzo z nim współpracować. No, ale jakoś dałam radę nie zalewając przy tym skórek.

 





To jedyne co mogę mu zarzucić. Później było już tylko lepiej.


Pierwsza warstwa ma spore prześwity. Druga już w całości pokrywa paznokieć. I chociaż było trochę smug to już po minucie powierzchnia sama się ładnie wyrównała. 




Trwałość dla mnie jest zaskakująca. 5 dni bez rzadnych starć końcówek i odprysków. Zdarł się jedynie w trzecim dniu na końcówkach pazurków uszkodzonych/ rozdwojonych.


Kolor: 4/6

Konsystencja: 2/6

Pędzelek: 3/6

Krycie: 5/6

Trwałość: 5/6



Cztery gwiazdki dla tego "Pana"! Bo choć trudno się maluje to konsystencja lakieru ładnie się rozpływa i wyrównuje. Kolor dostał jedynie 4 punkty, bo mi się podoba, ale kilka osób stwierdziło, że nie bardzo.





16 komentarzy:

  1. Chciałabym żeby 5 dni utrzymywał mi się lakier...
    Zwykle po dwóch (mimo topu) muszę już zmyć bo są odpryski :/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne kiwi bez pesteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. limonkowe cudo :) bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo przyjemny, też sobie taki kupię
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. smieszna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolorek, ale raczej nie nadaje się do pracy... Za to w wakacje czy weekendy - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. na paznokciach wygląda bardzo soczyście

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda na paznkociach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam kiedys taki kolorek z wibo;P

    OdpowiedzUsuń
  13. nic dodać , nić ując.......po prostu kiwi:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. liczyłam na podobny kolor na paznokciach po lakierze Wibo, ale niestety się zawiodłam - na pazurkach dużoo jaśniejszy.. :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...