25 czerwca 2013

Cienie do powiek Quiz duo nr 17 - Fashion Trendy

Przedstawiam Wam kolejny cień do powiek Quiz , którym z powodzeniem możemy wykonać nieskomplikowany makijaż dzienny.

Quiz duo nr 17 - Fashion Trendy

Producent: PPH BIM Polska
Kolory: 17 ( matowa biel, brąz z drobinkami)
Pojemność: 6 g
Cena: ok. 4 zł


Cień ten ma identyczne opakowanie co Trio opisywany przeze mnie wcześniej [klik]
Te kolorki o wiele bardziej mi odpowiadaja niż niebieskie. 
Zazwyczaj maluję oczka właśnie w odcieniach brązu . Wygląda to naturalnie i bez zbytniej przesady.

Konsystencja cieni jest bardzo zwarta i machać pędzelkiem trzeba po kilka razy, ale dzięki temu nie obsypują się na twarzy. Nie robią nieestetycznych plamek.
Zazwyczaj maluję się nimi na dwa sposoby - pół na pół, lub lekko białym w kąciuku, a reszta brązowa.
Na foto można zobaczyć jedno oczko jednym sposobem, a drugie drugim. Użyłam tu także kredki grafitowej Quiz.




Który sposób lepiej wygląda?

Cienie same w sobie są słabo napigmentowane i przydałaby sie do nich baza, ale niestety tak owej na razie nie posiadam.
Na powiece trzymają się około 5 godzin. Znikają jednak w ładny sposób. Nie rolują się w kącikach, a po prostu ścierają zostawiając przy tym błyszcząca ładną poświatę.




Najważniejszą jednak dla mnie rzecza jest fakt, że NIE UCZULAJĄ. 
Oczy nawet przez chwilę nie załzawiły i nie zaszczypały, co mi się czesto zdaża.



Testowanie było możliwe dzięki Quiz .

21 komentarzy:

  1. Jaki masz fikuśny pędzelek! :D Lepsza wersja pół na pół :) Fajne te cienie, ale słaby dostęp mam do Safari, prędzej znajdę lakiery niż cienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam własnie, że wresja pół na pół bardziej rozjaśnia oko :) Powiem Ci, że u mnie w mieście to jest jeden straganik gdzie można dostać te kosmetyki, ale i tak wszystkiego tam nie ma.

      Usuń
    2. Też mi się ten pędzelek w oczy rzucił.

      Usuń
  2. A mi się podoba z białym w kąciku :)
    Bardzo ładne kolory cieni do dziennego makijażu :)

    Ps. w poniedziałek przyszła do mnie paczuszka z wygrana w zgadywance jeszcze raz dziękuje kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczne oczeta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ich cień :) i ma strasznie ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że są słabo napigmentowane :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki, lubię brązy. mam ten puder sally H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nie, bo to jest Rimmel :P hihi

      Usuń
  8. Takie kolory to chyba każdej z na będą pasować :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi sposób lepszy.;)

    +zapraszam na rozdanie u mnie: http://mysterka.blogspot.com/2013/06/rozdanie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczy masz, komu je dasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kolorki:>
    Zapraszam rowniez do mnie na nowego posta:)
    sweett-and-saltyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor oczków masz boski!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że Ci się podobają :-) zaraz wrzucę na Naszego FB, żeby pokazać Cię światu :-))

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. odcienie brązu najbardziej lubię :) śliczny masz pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...