25 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach, ...czyli kobieta zmienną jest!

Do akcji zaprosiła mnie Karolina .
I co...? I pewnie, że się przyłączam :)
Będzie spora motywacja do dbania o paznokcie ;P



Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata!

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,
- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu.

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci.
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca.
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.


Podsumowanie akcji i NAGRODA:

1. Opublikuj post podsumowujący prezentujący Twój hit na lato wraz z linkiem do posta dokładnie 22 czerwca.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 24 czerwca na mail MALINY.
3. Spośród dziewczyn, które spełnią WSZYSTKIE ww. zasady uczestnictwa wybiorę te, które otrzymają ode mnie nagrody za udział. Członkinie Malinowego Klubu będą miały większe szanse.
Zapraszam do zabawy:
Oczywiście udział nie jest obowiązkowy. To jedynie zaproszenie i Wy decydujecie o skorzystaniu z niego.
Im nas więcej tym "kolorowiej" będzie ;)

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, muszę się przełamać i iść na zakupy mam same różę i czerwienie w swojej lakierowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w logo akcji wdarla sie literowka, zmien prosze na poprawny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe a no teraz widzę:P już zmianiam :)

      Usuń
  4. dziękuje kochana, ale tym razem pasuje - mam hybrydy :)))) pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja to bym nie mogła prezentować bo moje paznokcie są w tragicznym stanie, ciągle mi się łamią w kącikach przez co nie mogę ich zapuścić a płytkę i tak mam małą i nie każdy ten sam kształt ma, ogólnie masakra!:) ale ciągle z tym walczę i kolorów na paznokciach również sobie nie odmawiam, wręcz je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O - będę obserwowała Wasze paznokciowe poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Nie wiem, czy starczy mi moich lakierów, których nie pokazywałam na blogu na całą akcję, ale się postaram, najwyżej wyskoczę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...