21 lutego 2013

Co i gdzie kupić by gratis dostać vol 3

No i mamy czwartek i czas na promocje gratisów. W tym tygodniu jednak będzie ich nie wiele, bo większość gazetek z tamtego tygodnia [klik] jest jeszcze ważna. 

W sumie jako nowe wypatrzyłam tylko te dwie gazetki:

Carrefour od 20.02.2013 do 05.03.2013 tu musicie zajrzeć sami, bo pierwsze 7 stron to oferty "drugi weź za 1 grosz"


E.Leclerc od 19.02.2013 do 03.03.2013
  • Papier toaletowy Velvet 16 rolek + 2 rolki ręcznika Velvet - 13,99 zł (weź z półki)


A ja jak na złość potrzebuję zaopatrzyć się w kilka kosmetyków ...
Chyba kupię te najpilniejsze, a z resztą poczekam do następnego tygodnia, kiedy to ukażą się nowe promocje kosmetyczne.

14 komentarzy:

  1. Na promocje zapraszamndo mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ta odległość...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie Ty to wynajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetki sklepowe internetowe Kinguś :)

      Usuń
    2. A linki do gazetek podaję w poście :)

      Usuń
  4. Zawsze tak jest, że jak nic nie potrzebujemy to z gazetek promocje aż się wylewają. Ale niech no tylko coś się skończy - żel czy balsam. Cisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego najlepiej robić zapasy, to nic, ze to już 5 balsam, ważne, że w promocji ;) Ech sama tak mam :)

      Usuń
  5. Anonimowy10:49

    Promocje zawsze kuszą wszystkich a zwłaszcza CARREFOUR.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleś ty dobrze zorientowana... no i jesteś kusicielka...;););)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo jak są mega wielkie promocje to nic nie potrzebuję, a jak już coś potrzebuję to promocji nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tak samo, jak coś potrzebuję, to nie ma, a jak już kupię, to za kilka dni jest promocja i mogłabym kupić dwie rzeczy w cenie jednej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Carrefour niestety daleko ode mnie:) Tym razem nie skorzystam z żadnej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma u mnie tych sklepów :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...